Post by lygvasifili on Mar 16, 2022 11:37:18 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Busuu: Learn French ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Busuu: Learn French IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats voor meer goud ▞▞▞
▞▞▞ Busuu: Learn French 2022 version ▞▞▞
ARM!! Kracht sluit!!
Blijf me vragen om de colleges te kopen nadat ik ze al heb gekocht. OMFG.
Lees hierboven.
onverwacht stoppen
Super
sommige lessen kun je niet spelen tenzij je betaalt, maar ze zijn gratis online beschikbaar ... heeft geen zin. Ik geef 5 sterren als de lessen die gratis online zijn, ook gratis zijn in de app.
Stom..het dwingt je om te sluiten bij het openen van een klas..
Basterds de man of vrouw die deze app heeft gemaakt, moet sterven
willekeurig.geprobeerd verwijderen en opnieuw installeren werkte niet
Het is net geladen en vervolgens geforceerd gesloten...
Busuu: Learn French Læring vdh
Ik kan het niet ter ere van mij openen 7
Ik wil annuleren voordat mijn proefperiode voorbij is en ik kan nergens vinden om dit te doen? Ja, ik heb je website, mijn PayPal, playstore en mijn Google-abonnementen gecontroleerd. Waar doe ik dit? Het moet niet zo moeilijk te vinden zijn.
Tiny Island Survival ጀብዱ xnit
Geweldig als het werkt. Deze app was briljant totdat ik doorging naar de betaalde cursussen die niet laadden. Andere mensen lijken hetzelfde probleem te hebben. De online ondersteuning vertelde me dat ik de nieuwste firmware voor mijn telefoon moest downloaden, dus ik zal dat proberen en misschien mijn beoordeling verhogen als het werkt!
Busuu: Learn French 教育 kpn
Leuke app
Ik kom niet verder dan het maken van een account, want krijg altijd de niet-beschrijvende fout 'interne fout' Nexus 7
Busuu: Fransızca öğren Eğitim gha
Voor beginners, zoals ikzelf; tot complexe geen structuur. Woord gesproken om snel. Je moet beginnen met eenvoudige woorden.
Als ik op de app tik, wordt het scherm wit. Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het scherm wordt nog steeds wit als ik de app open. Waarom?? Opknappen.
vreselijke app! niet downloaden
Ik kan helemaal niets horen, het volume is veel te laag
Niet gratis
Busuu: Belajar bahasa Prancis Pendidikan xgqn
Het is niet gratis. Enkele lessen zijn niet betaald. Al de rest kost per les 3,99EUR. Betaling met 1 klik en je kan het niet herroepen. Bovendoen werken die verminderen niet.
Het is een goed programma ..... maar ik kan niet geloven dat je 3,29 moet betalen om levels te ontgrendelen ..... niet onder de indruk! Je moet naar je schaal van economie kijken!
Op dit moment stopt hij onverwachts dus moet geforceerd sluiten. Ik zal een hogere beoordeling geven als ik het kan laten werken.
Ik denk dat het een goede app zou zijn, maar hij blijft maar geforceerd sluiten op mijn telefoon (Xperia X8)
Het was erg deprimerend om te zien dat de app automatisch 500 roepies afschreef van de ky-creditcard waarvan ik eerder heb betaald. Kortom, ze hebben me bedrogen.
Ik was een tijdje afwezig en toen ik terugkwam, vergat ik alles over mijn account en kon de app niet openen, hoewel hij me nog steeds e-mails stuurt.. toen ik probeerde de app te openen via de e-mails, kon ik ook niet doen dat
renme alanı yüklenmiyor
Wtf gratis app 4 betaalde inhoud.
stomme app
Moeilijk om te leren
Sluiting forceren
Busuu: Learn French 教育 kpn
Tijdverspilling niets in de gratis versie
Ik ben er bijna zeker van dat deze app mijn e-mailadres heeft verkocht. Ten eerste moet je upgraden om iets nuttigs te krijgen. Ten tweede, zodra ik het kreeg, heb ik non-stop spammail gehad. Ik bedoel 20 e-mails per dag!!
Werkt niet op mijn Samsung Galaxy 5.
Het zou niet werken! Waarom plz help en er is niets mis met mijn tablet
Ik zou deze applicatie nooit proberen. Jongens download het nooit. zo basic
Deze app-kracht sloot elke keer dat ik hem opende! Ik moest het twee keer verwijderen nadat ik het nog een kans had gegeven. Vreselijke app!!!