(Android/iOS) Crazy Kitchen: Cooking Game koodit rajoittamattomalle määrälle kolikoita
Mar 16, 2022 11:49:19 GMT -5
Post by lygvasifili on Mar 16, 2022 11:49:19 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crazy Kitchen: Cooking Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crazy Kitchen: Cooking Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit rajoittamattomalle määrälle kolikoita ▞▞▞
▞▞▞ Crazy Kitchen: Cooking Game 2022 version ▞▞▞
Tämä 💕 peli on hauska 😉 myös pelaaminen. Se on peli, joka haastaa sinut tekemään useampaa kuin yhtä asiaa kerrallaan ja myös 🐱 katso kuinka nopeasti 😜 pystyt tekemään asioita.
Rakastan peliä, mutta olen jumissa tasolla 109 riippumatta siitä, kuinka nopea olen pelatessani, mutta silti en saa tarvittavia pisteitä. Stressaa ja lopussa minun täytyy ostaa jalokivet. Eli poisti vain sen..
Pidän tästä sovelluksesta, nautin sen pelaamisesta. Grafiikka on hyvä, mutta ongelmana on, että en voi päivittää sovellusta, kun sitä tarvitaan. Vaikka asensen ja asensen uudelleen, en silti pysty päivittämään. Vaikka olen lopettanut pelaamisen yhdessä maassa ja minun on siirryttävä toiseen, en voi ladata sitä, vaikka minulla olisi nettiyhteys Mikä hätänä miehet?
Guess The Song - Music Quiz Trivija ojhf
Rakastan peliä. mutta sen on vähennettävä lisäajasta maksettavien timanttien määrää 100 on liikaa.
Antaisi 5 tähteä, mutta kun pääset korkeammalle tasolle, se käy liian vaikeaksi ja tarvitsee jalokiviä tasojen läpäisemiseen. Pääsin tasolle 71 ennen kuin jäin jumiin ja minun piti käyttää rahaa.
MAHTAVA!!! Odotusaika elämien elvyttämiseen kestää kuitenkin liian kauan!! Grafiikka on hämmästyttävää!
Kun saavutat tason 2, tehtävästä tulee naurettava. Et antanut paljon aikaa ja kolikoita. Sinun on maksettava 100 helmiä saadaksesi lisää asiakkaita tai aikoja.
Crazy Kitchen: Cooking Game Παιχνίδια arcade ozxx
Thaimaan taso 13/1 ei toimi. Yhdistelmälaskuri ei toimi. Pysyy 150:ssä. Otin jo yhteyttä pelitukeen.
Erittäin koukuttava peli, mutta vihaan sitä, että en voi tuoda ensimmäisessä maassa ansaitsemaani rahaa. Kuten jos olet lopettanut USA:n, et voi tuoda ansaitsemaasi seuraavaan maahan. Kuten mitä teen ensimmäisessä maassa ansaitsemillani? Olen jo päivittänyt kaikki ruoka- ja keittiövälineet ja kaikki tasot valmiiksi. Se on niin tuhlausta, toivon, että voin tuoda ensimmäisessä maassa ansaitsemani rahat ainesosien päivittämiseen helposti uudessa maassa.
Rakastan tätä peliä, se tarvitsee päivityksen, mutta en poista sitä lähiaikoina.
Odotan mielelläni arvioiden antamista, koska usein kun jatkat pelaamista, alat nähdä epäreilua toimintaa. Huomasin, että kun aloin maksaa timanteista; näyttää siltä, että peli asettaa hetkiä maksaa uudelleen. Lisäksi, kun käytin boostiani yhdistelmäkierroksella, se ei kirjaimellisesti lisännyt kombojani, kun ne oli selvästi kerätty. Se jätti huomioimatta kombojani ja tuhlasi tehoni. Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun näin tapahtuu. Tämä peli voi aiheuttaa riippuvuutta, mutta siitä tulee vähemmän kiinnostava tällaisten kohtaamisten myötä.
imIt todella sai minut menemään, kunnes puolivälissä heitti 3. resterantin. Olen jokseenkin luopunut siitä nyt, tarkista, voinko tehdä muutaman ilmaiskierroksen tai ylimääräistä rahaa yhdeksi päiväksi... saatan olla onnekas ja todella saada valmiiksi kokonaisen ravintolan .. ei näytä siltä, että
päivityksen jälkeen käynnistyy jatkuvasti uudelleen pelatessani ja sitten pakottaa minut menemään elämän, vaikka en voinut lopettaa ilman syytä. korjaa. lq g q7+ metropcs. ei mitään epätavallista, ei virheitä, se on kuin sovellusvoima sulkeutuu, mutta se ei käynnisty uudelleen, se potkaisi minut päivityssivulle, mutta mitään ei tapahdu, koska se on jo ladattu.
Pelit kieltäytyvät avautumasta uudelleen. en tiedä miksi? Olen tasolla 70, mutta en voi avata. Kerroin juuri, että päivitin sen vain. Mitä muuta haluat minun sanovan? Luulen, että tämä peli jumissa kuin helvetissä, halusin antaa sille 5 tähteä, mutta luojan kiitos en tehnyt. Koska joka kerta kun se saavuttaa ehkä 61, 71, kaikki ohuet, jotka liittyvät 1:een, alkaa sekaisin. Onnistuin ohittamaan 70, nyt 81 on kieltäytynyt avaamasta uudelleen samalla verkon viestillä. Mutta jopa täydellä verkossa se kieltäytyy avautumasta. Voitko käsitellä sitä vai poistan sen
Uusi päivityksesi on kauhea ja se on naurettavaa, kun lopetat yhden osion ja siirryt uuteen, kaikki keräämäsi rahat katoavat... Ja päivityksestä... Toistuvia mainoksia ja mainoksia ilman timantteja.
Olen rakastunut tähän peliin. Minua ärsyttää tässä pelissä, kun pääset tasojen 38-40 2. alatasolle, aika loppuu ja asiakkaat loppuvat. Siinä ei ole minusta mitään järkeä, koska aloin juuri pelata tasoa. Ennen kuin huomaankaan... Olen menettänyt elämän. En pidä siitä ollenkaan.
Tämä peli oli hauska ja opetti paljon ruoanlaittoa nopeatempoisessa ympäristössä.👍😃
Ei voi edetä ilman maksua. Hyvät kehittäjät, voisitteko vähentää vaikeusastetta niille muutamille tasoille, joiden tavoite on rajoitetun ajan palvelevien asiakkaiden määrä. Näitä tasoja ei voi ylittää maksiminopeuspäivityksillä ja välittömällä ruoanlaittoteholla... se on mahdollista vain kuluttamalla paljon helmiä, jotka voit saada vain ostamalla.
Upea peli, mutta se alkaa päivityksillä nopeasti, eikä kolikoita tai tähtiä todellakaan ole tarpeeksi ostettavaksi. Lisäksi se liikkuu nopeasti lisäämällä ylimääräisiä ainesosia ensimmäisten 4 tason sisällä
Päivitys: Peli pakottaa sinut toistamaan tasoja voittaaksesi avaimet, ja voittaminen käy mahdottomaksi kuluttamatta rahaa liian nopeasti. Arvosana laskettu 3 tähdestä yhteen. Tämä on stressaava, turhauttava peli, eikä se ole vaivan arvoinen. Alkuperäinen viesti: Rakastan tätä peliä, mutta vihaan, että se pakottaa sinut käyttämään parannuksia, jotka haluaisit mieluummin säilyttää edistyneemmille tasoille. Pystyn täysin ymmärtämään ohjeet, anna minun pelata peliä haluamallani tavalla. Lisäksi mainoksia on aivan liikaa.
Crazy Kitchen: Cooking Game 아케이드 akfs
Olen vasta aloittamassa tämän pelin pelaamista, mutta rehellisesti sanottuna nautin sen pelaamisesta todella paljon. Lapseni näyttävät nauttivan sen grafiikoista, ja se on helppo oppia ja pelata!
Joo.......noin kymmenennen kerran katsottuani mainoksia vain voittaakseen tason vain jatkaakseen saman vanhan jätkän tarjoamista samaa ruokaa, tästä pelistä tuli todella vanha ja turhauttava. Näyttää siltä, että he painostavat "katsomainokset" -kerrontaa voimakkaasti lisätäkseen taskujaan. Olen todella nauttinut tästä pelistä.
Peli, jossa suunnitellaan vaiheita, jotka vaativat sinun "tehostamista" tai yleisesti tunnettua mikrotapahtumakohdetta, jotta pääset seuraavaan lukuun. Ei ole hauskaa.
Se on hieno peli. Mutta kun lopetin ensimmäisen maan, se ei anna minun mennä Ranskaan. Se sanoo aina, että minulla on yhteysvirhe, mutta yhteys on päällä ja toimii. Mitä sen kanssa??
Crazy Kitchen: Cooking Game እንቅስቃሴ ያለባቸው rybd
Joillakin tasoilla et ansaitse kolikoita suoritettua asiakasta kohti. Se ei aloita kolikoiden laskemista ennen kuin olet suorittanut useita tilauksia. Et voi voittaa edes hintatupla-boosterilla.
Se oli hauska ja haastava peli. Ongelmana on, että en voi ladata BBQ-ravintolaa. Minulla on Internet ja signaali oli melko hyvä, mutta aina kun lataan sen, näkyviin tulee viestiruutu, jossa sanotaan, että minun on tarkistettava yhteys. En voi pelata sitä enää, joten saatan poistaa sen.
Tämä peli on mielenkiintoinen, mutta minun on vaikea jatkaa tasolla 16, koska se sanoo, että minun on ladattava, kun yritän ladata, se sanoo palvelin mitä mitä... nautin todella tämän pelin pelaamisesta n haluaisin jatkaa pelaamista toisilla tasoilla
Peli on nopea ja viihdyttävä. Minulla oli ongelma ystävänpäiväpaketin ostamisessa. He selvittivät asian ja korjasivat ongelman. Kiitos
Peli haluaa tahallaan voitettavan, jotta voit ostaa jalokivet tai tehostaa. Huomasin, että muutamalla tasolla, jota pelasin varsinkin missä on aikarajoitteita, asiakas kävelee niin pirun hitaasti, että aika on jo lopussa. Aluksi EI ollut edes paljon asiakkaita! Edit: voisitko sitten kertoa temppuja, joilla asiakas tulee nopeammin? Koska olen pelannut muutaman kerran ilman boostia ja ongelmani on aina, että joudun odottamaan, että asiakas antaa tilauksen ja yhtäkkiä aika loppuu.
Tämä peli on erittäin hauska, ja pelaan sitä melkein päivittäin, mutta mielestäni on vähän turhaa, että se maksaa 100 jalokiveä vain saadakseen 3 asiakasta lisää läpäisemään tietyt tasot, jos aika loppuu kesken, alenna jalokiven hintaa vähintään 20 jalokiviä, ehkä jopa 30. Kiitos
Ehdottomasti rakastan tätä peliä! Ruoka kypsyy melko nopeasti ja se on täydellisen nopeatempoinen. Suosittelen ehdottomasti tätä peliä!
Pääsin vihdoin uusimpaan ravintolaan, enkä voi soittaa sitä, koska se on sekoitettu. Grafiikka ei näy. Se on jo päivitetty. En tiedä mikä on vialla. Vihaan, etten voi pelata sitä.
IHANA! Pidin todella tästä pelistä, mutta siellä on taso, jota en voi ylittää. Olen käyttänyt paljon $ jalokiviin, mutta en voi ohittaa. Se on yksi niistä, jotka keksivät komboja 150. Teet kaikki nämä astiat ja mittari ei liiku. Kolmas kokeilupäivä poistaa asennuksen, jos kukaan ei ota minuun yhteyttä. Käytin 80 dollaria tähän peliin! Inhottu!
Nautin tämän pelin pelaamisesta. Pääsin tasolle 70 Pariisissa (kokonaistaso 190) enkä maksanut yhtään rahaa päästäkseni näin pitkälle. Nyt en voi ohittaa pidemmälle ilman helmiä (näyttää siltä) Mainoksia ei ole paljon verrattuna muihin vastaaviin peleihin.
Vihaan sitä, että kun kaikki on päivitetty, ne tekevät seuraavalle tasolle pääsemisestä niin vaikeaa. Tuntuu kuin he löytäisivät tavan saada sinut käyttämään rahaa. Poistettu!!!
Ihana hauska peli, mutta sinun on käytettävä paljon rahaa päästäksesi eteenpäin. Vähän kuin ansa. Hieno peli, mutta käytät varmasti rahaa pelaamiseen. poistan.
Ennen pidin tämän pelin pelaamisesta, mutta en enää. Yhdistelmähaasteiden vuoksi, kun se on suunniteltu, EI 2 voi saada yhdistelmää, ellei sinulla ole tarpeeksi timantteja 2 silloin, kun sitä tarvitaan. Asensin tämän pelin.
Kun pääset Ranskan tasolle 6, on MAHDotonta voittaa tämä Combo-taso ilman timantteja, ja on mahdotonta saada 200 timanttia hidastamaan ajastinta käyttämättä oikeaa rahaa timanttien ostamiseen, ellet halua odottaa 6 kuukautta saadaksesi 200 timanttia. Se oli niin hauska peli tähän asti. Vihaan ohjelmoijien ahneutta. Nyt minun täytyy POISTAA ASENNUS.
"YHTEISTYÖ PALVELIMEEN Epäonnistui" Internet-yhteyteni on hyvä, koska voin pelata mobaa ja muita verkkopelejä paitsi tätä peliä.. miksi yhtäkkiä virhe? Rakastan ruoanlaittopelejä, joten asensin tämän pelin sen hyvien arvostelujen takia, mutta olin pettynyt. korjaa tämä ongelma kiitos.
Rakastan peliä, mutta se on silti kuin ensimmäinen versiosi, joka on suunniteltu antamaan sinun epäonnistua joillakin tasoilla riippumatta siitä, kuinka nopeasti pelaat! Se ärsyttää minua, eikä se ole enää nautinnollista.